Vilka kläder.....

SKA MAN HA!!!!!!!
Asså¨jag vet inte alls vad jag ska ha på mig??
Jag har jätte svårt med kläder, hahaha. Men idag börjar jag klockan kvart över nio, sen slutar jag kvart över två! Men igentligen ska jag ha *bild* men jag har bytt till idrott och hälsa
 ;)

Idag åker min lillasyster till Finland och imorrn åker mamma :( Jag vill ochså åka!!!!!!!


Hahaa kolla min söta lillebror när han var liten <3


Här är jag när jag var liten och nu!! Men dettta kort................ var innan sommaren.
hahaha uggly bild men  som sagt jag *bjuder* haha

Puss




Kommentarer
Postat av: Linnea

Så söööööt :)

2009-09-17 @ 17:12:26
URL: http://wwwhonkallaslinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0