Plommon och äpple <3


Hej!
En tråkig dag i skolan blir en tråkig izabelle, men jag blev gladare när jag fick komma ut och ta fina bilder.
Så nu ska ni få några. :) <3


En jätte fin lila -blomma <3


En fin dag!


En JÄTTE fin dag.


Min BÄSTA kompis ;)


Åt en äpple, men jag nådde inte detta äpple! HAHAH.


Ett fint gult plommen hänger där ensamm, men vet ni vad jag gör?


Jag tar den :)


Ser ni vad många?


Ännu fler.


Mums.


Coolt va!? :)





Äpple <3


Men GUD så trevligt!


En sista bild på mig!


Jag hade ett par jeans från H&M och en stickad tröja från Gina :)

Puss vi ses ikväll grr! :)
(a)
<3






Kommentarer
Postat av: agnes

Sv:Jag har vart me en kompis www.kraamizar.blogg.se Gå gärna in på hennes blogg(hon har inga läsare)

Vad har du gjort??

Fina bilder! Kram

2009-09-04 @ 17:33:02
URL: http://mysizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0