Orienteringsdag

Hej snart ska vi ha ortienteringsdag, jag ska springa emd Emelie och Johanna <33
Vi ska få bästa tiden, hahaha ;) <3
Men sen ska jag hem och duscha och klä på mig andra kläder, sen så ska jag städa lite huset för mamma kommer hem idag och en grj till jag bara måste göra det är att PLUGGA.


Fattar inte?


Så här ser jag ut nät jag pluggar, trött och sur och vill bara strunta i läxorna.
Jag vill bara säga er som inte går i åttan nu men ska börja det är så j**la jobbigt att det inte är sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PEACE AND LOVE


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag fattar inte heller något :P

2009-09-24 @ 13:35:13
URL: http://wwwhonkallaslinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0