Min Middag och plus en enkel efterätt <3

Hej!
Kom just hem från lufsen, vi springer alltså 7km. Det var jobbigt men gick bra ;)
Hahah Elsa åt blåbär så hon blev HEL BLÅÅ!!!! HAHAHAH.


Hahaah sötnos <3


Men efter duchade jag och sen åt jag middag <3

Korv soppa det var faktiskt jätte gött ;) <3


Soppan får en tumme upp :) hahaha.


Efterätten blev nötter och någon nyttig choklad :D


Nötter <3



Jag tog två bitar choklad :)

Till sist satte ja på mig en jätte bra kräm från (BodyShop) Som kostade 200kr och det är en ekologiskkräm :) bra va?

Köp den för det är en jätte bra kräm, varje gång jag har duschat smörjer jag mig med den och får en jätte leeen hud :) Jag tror jag ska måla naglarna nu, jag är typ beroende av det :) hahah.
Ps: Det finns andra smaker ;)



Ses imorrn puss


Kommentarer
Postat av: agnes

Sv:Jag mår bra! Sj? Fiina bilder!

2009-09-03 @ 20:18:04
URL: http://mysizzz.blogg.se/
Postat av: elsa <3

hahahah, vi får ta en ny bild imorron! :P

2009-09-03 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0