Kväll <3

Hej!
Nu är det kväll och jag tänker medela er en sak.

Nu kommer det bli så här att jag inte kommer blogga så mycket, men ska försöka. Jag har så mycket läxor och prov att jag MÅSTE plugga, jag vill ha bra betyg i skolan. Så nu vet ni att det inte kommer bli så mycket skrivande i åttan eftersom det kommer bli så himla mycket läxor och prov. Men jag kommer hinna på helgerna att skirva ;) <33333333

Tillbaka till vanliga skirvandet, träningen var jätte rolig. Men jag kom försent för vi var och köpte nya fotbollsskor till mig, ni får en bild imorrn. Och vet ni att min lillasyster har fått en touch mobil (avis) den är j**la cool.... <3
Men jag kommer önska mig en bättre i julklappspresent hahahha ;)
Men vi ses imorrn puss puss ;) <33333


Kommentarer
Postat av: agnes

Haha blev du lite avis på din syrra när hon fick en touchmobil??:P

2009-09-21 @ 20:24:27
URL: http://mysizzz.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: :OO nej de är jag inte :O xd

2009-09-22 @ 01:01:57
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0