MIDDAG <3

Heej!

Kom nyss från matbordet, vi åt nudlar med friterad kyckling och mera, det var skiit goott.
Som sagt fick min lillebror WIIE i födelsedagspresent och massa annat! Ni ska få en bild på vad jag köpte till han :)


Och lite presenter på bordet <3


Bål <3

Min present jag köpte till han <3

Den är lite större, men söt!<3

Sen till efterrätt blir det marängswiss :)
Sen ska jag duscha och ha de sköönt <3




Lite bilder från skolan <3 från igår och idag.


HAHAH FATTAR INTE VAD JAG GÖÖÖR!


EMILY <3



ELUUN <3


PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Agnes<3

Nu har vi veckans blogg i våran blogg! Anmäl dig!;D<3

2009-11-03 @ 19:15:49
URL: http://dizzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0