Julhandlat lite <3

Nyss kom jag hem från Nacka Forum :)
Jag köpte födelsedags pressent till mamma sen köpte jag present till min pappa och min lillebror, jag och edina köpte tillsammans presenten till pappa och Edin <3
Sen köpte jag en tröja till mig!


Dax att paketera in! :)


Min tröja från Gina Tricot 149kr
Påse



Eftersom vi har wii hemma så köpte jag och edina ett wii spel som man jagar man har jägarpistol och så sjuter man djur, den kostade 600kr!
Så här såg den ut innan!

Nu

Och nu!


Sen så köpte vi en lampa från någon designaffär  till vardagsrummet den kostade 1300, jätte dyrt för en lampa :/

Nu har vi sattit fram julstjärnor och ljustakar! :) <33

Puss

God Jul <3333
Hahah tidigt!

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

sv: hihi jaah :)

2009-11-29 @ 20:57:23
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0