Talang 2009

Hej!
Jaf var nyss ute och provade ett tennisslag spel, det var jätte kul man slår på en boll sen får man poäng asså det svårt att förklara.
Men vi var i godissvampen oh köpte gotti gotti.
Sen åkte jag mamma och edina till nacka forum, och jag var inte på shopping humör så jag köpte inget. Jag vill ha en klänning till skolavslutningen men mina kussiner kommer på torsdag och dom är shopping galna så då blir det fart sen ska jag få pengar av pappa.

Nu ska jag snart se talang 2009.

Imorrn åker vi till kussinerna det ska bli skoj.

Jag ska sätta fransk manikyr på mig, jag tänkte löpa nytt men gjorde inte det.


Mitt godis som ni kanske ser.

Nu ska jag väll tända lite ljus och mysa framför tv'en :D
puss på rumpan :D


Ciao bells


Kommentarer
Postat av: emilia

kan vi leka i morgon

2009-05-22 @ 19:54:53
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0