Sorry

Hej denna dag var lite ivrig, för först så hade jag skola, sen hade vi kockskola och vi bakade havreflarn men som man är så tappade jag hela plåten med kakor. :D
Sen så skulle jag med emelie och johanna till sjön och bada men det blev inget för det var såp kallt. Men emelie bada.
Sen vill vi hem till mig och baka chokladkaka, men pappa hade tagit nycklarna. Så så fick jag och min lillebror stå ute i regnet. Men nu har pappa kommit och sagt att vi skulle få besök.


Här kommer svaret på gissa kändis 1.
Svar: Julia Robert "stavning"

Fel och det rätta svaret
¨
Kändis nummer två som ni ska nu gissa.
 Vem kan detta vara? Ledtråd hon är skådespelare. Och har gjort reklam för en sko.

Kommentarer
Postat av: mickan

jesika simpsons

2009-05-26 @ 18:22:07
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: eeeeella

jessica simpson

2009-05-26 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0