Shopping i stan

Hej jag kom just hem från stan emd kusinerna, det var jätte kul. Vi skrattade as mycket i McDonalds hahahaah.

Sen var jag inne på Zara om ni vet villken affär det är, den är rätt så dyr, jag skulle köpa en drömklänning den var vit och kostade 400kr men den var smutsig så mamma ville inte köpa en smutsig klänning, men jag köpte ett par shorts där för 200kr
 Jätte fina.


Sen köpte jag två par bh.
 Dom var jätte sköna silke var det.
NÖJD FÖR ALLA ANDRA BÖRJAR BLI SMÅ.



Vet ni vem jag såg i stan jag såg KISSIE om ni har sett hennes blogg jag såg amir och kissie de gick in i ginatricot, sen såg jag paow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för bh storlek?

2009-05-30 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0