Pluggligan

Hhaha nu sitte rman här och pluggar som en galning. Jag har franska prov imorrn och msåte pluggga och sen så har jag lufs och flås!!! Jobbigt värre ;)
Jag ska skriva fyra menigar om årstiderna och massor med annat jag får väll hoppas att jag klarar det.
Det ni inte fick veta igår var att jag började halv elva :=)
Nu så mumsar jag i mig en bulle......
Jag vill kolla på tv men bestämmer mig att plugga.
Deeet ä så fiint ute men måste PLUGGa som jag säger 24gånger7

åå så fiint det är ute :)

 Som ni ser så detta åt jag varenda dag i spaninen,, banaerna var ekologiska:)
 Gooog bye


Kommentarer
Postat av: mickan

ska vi vara med varanda idag? 14/5

och kanske baka något

kramisar din granne

2009-05-14 @ 15:26:13
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0