Lufs och Flås!!!!!!!

Hej alla söta !!!
Hur har er skoldag varit?
Min skoldag var faktiskt okej. hahah vi hade cirujus viktoria precis bredvid oss. Jag klappade faktiskt en kamle, shiit vad stora de var.
hahaha kul.
Sen så har vi haft massor avndra lektioner.
När jag kom hem åt jag mellis, för jag ska ha LUFS OCH FLÅS snart!!!!!!!!!! Jobbigt.
Nu sitter jag och äter en brago kex och dricker loka vatten. Snart ska jag emd pappa till en affär och köpa päronträd och körsbärsträd. Sen har pappa köpt smultronfrön och basilika som han ska plantera. Han planterade förra året potatis, så vi åt bara ekologis ;)
Snar ska jag se top model 6........
men nu ska jag checka in andras bloggar, puss puss

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Vad jobbigt det ska bli med lufs och flås!

men jag kommer till dig klockan fem, Karin och Vendela kanske också kommer då :D

svar: hahha jaa ! den va så himla roolig! <333

2009-05-07 @ 15:36:02
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0