Lite kort om dagen.

Hej! Jag har inte haft tid med att skriva för mina kusiner är här och vi är ute och håller på.
Men igår på grillfesten var det as kuul, sen så gick vi alla till fotbolssdplanen och körde föräldrar mot barn as kuuuul.
Sen kollade vi på robinsson. ASSÅ DET ÄR ETT FIASKO  ATT ELLINOR VANN, FAN FAN FAN FAN  FAN FAN FAN JARMO SKULLE VUNNIT HAN ÄR EN VÄRDIG VINNARE INTE NÅGON JÄVLA ELLINOR SOM INTE GJORT NÅGOT SKIIIIIT.

Idag ska vi åka till flatenbadet och bada och sen kanske köra minigolf haahah men nu måste jag fixa mitt rum och hela huset fyy hur det ser ut.

ahahahha säg inget tack!


Ciao bells

Kommentarer
Postat av: Elenore

Har inte jag gjort något? :(

Haha skoja xD ja Jarmo skulle vunnit!!! Fy på ellinor

2009-05-31 @ 13:55:08
URL: http://denimgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0