Film

Hej jag har kollat på talang 2009 och ätit glass med smak av daim och sen en annan med smak av hallon, sen åt vi godis :)
Det var mysigt sen kollade jag lite på "The Mist" Usch den var ju hemsk hoppas man inte drömmer mardrömmar, ahahah.
Nu/ nyss satt jag med min syrra asså lilla och spelade lite spel och kollade in andras bloggar. Idag har jag mest vart ute och lekt ;) ahaha aa.
Imorrn ser dagen ut att vi kommer får besök, sen ska jag till sickla och shoppa lite. Sen på kvällen ska jag se robinsson och eurovison song contest, det är ju fiinal man får väll hoppas att svegie tar hem hela vinsten.
Ha det bra, skrev kanske en aning långt men puss på er.


Kommentarer
Postat av: celineee ♥

SV: Ja tror också det :)

Tack så mycket :D<3 Din header e också så himla sommrig o fin :)<3

2009-05-16 @ 08:06:40
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Julle

söt kanin!

2009-05-16 @ 11:27:38
URL: http://kramjulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0