Efter träning

Hej jag har precis duschat mig från dagens träning. Det var kul! Idag på skolan var det helt OK vi hade fotboll på gympan fast hahah det gick ju bra.
Nu ska jag tända lite ljus i mitt rum och ha det SOFT!! Hhahah jag typ körde oseriöst på hela träningen jag bara skrattade och skrattade nu måste jag skärpa mig! :O  ;)
Nu ska jag väll plugga till franska provet.

Anonymt: Hej! Jag vill bara säga att du skrev om jag ville vara med i din tävling, emn jag vet inte vad du heter eller din blogg menar jag, För det står anonymt? Så skriv gärna bloggens namn "tack" :)

Ciao
 Kolla om det är någon skillnad på mig som liten och stor :)

Puss på er alla MIN MUN!

Kommentarer
Postat av: vendelaaa

sv; haha nej, det var jag verkligen inte ;D hah ja :O hon avr typ störd ^<3

2009-05-11 @ 20:21:06
URL: http://vendejla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0