Efter ikea och en bra nyhet.

Hej jag kom just hem från ikea! Och mamma har börjart laga middag. Lite om matchen det blev 1-1, asså jag hatade en tjej då hon kunde ju FAAAN inte spela fotboll, hon körde typ ruggby "staving". Asså man blev as sur på henne, hon stog och slog mig i ryggen ja ba
(jag)- Ta det lite lungt!
(hon)- Nej vrf då!
DAMP... Sen så sa dommaren till henne här spelar man fotboll och hon fick gult kort. Rätt åt den lilla bitchen.
Men aja jag fick andningsproblem ochså. :(
Men vi hade värsta powern vi var ju as grymma.

Men efter åkte jag mamma och Edina till ikea och köpte massor av grejor! Ni kommer få några bilder jag köpte till mig och en sa som är till familjen, men jag orkade inte ta kort på allt. Men ikväll ska jag se robinsson (yeah)
Den goda nyheten var att min granne Solveig ska sälja en tomt där hon har sina traktorer och där ska de göra radhus, ett pluss nya granner :D Kul!
Jag vet att jag skrivit långt mne hoppas ni läser detta puss puss på er alla söta bloggizar :D

Doftljus.

Mitt godis ikväll.

Min blomma, haha jätte rolig :)

Detta är du häller i saft eller läsk sen så häller du i den, sen så lägger man i den i frysen, sen blir det isglass. Bra för miljön.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0