Dumma mobil.

Hej nu är jag sur för min mobil är borta och jag DAMPAR..... ÅHHHH jag kommer aldrig klara mig.

Men jag har vart hos tandläkaren och de fixade mina tänder, sen så träffade jag molly sanden :D hahah lyllo mig, nee jag bara skoja. Men jag träffade henne iallafalll.
Nu ska jag äta för jag ska spela match snart.
Aja måste gå nu och äta sen så oollar jag på tv. om ni går ner lite så står det gissa kändisen om ni inte kan den ta dennna kändis nu är det två kändisar ni måste gissa.
 


Gissa kändisen:


 Gissa

Kommentarer
Postat av: Elenoree<33

Jessica simpson och Julia Roberts ;)

2009-05-25 @ 20:23:19
URL: http://denimgirl.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag vet inte den första men jag tror den andra bilden är på Julia Roberts.. ? :P

2009-05-25 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0