Bestämt

Min kusin kommer med till skolan på fredag, fett pinsamt för mig men hon sa bara att hon kommer vara nervös.
Lite kort om henne.
Hon heter Alica och kommer ifrån finland men kan prata bra svenska och hon sjunger bra.
Hon har två syskon.
Hon och hennes familj har precis flyttat in i en villa med pool xD
Hon är jätte snäll.



HHAHAH vi var hoss kusinerna och vi skrattade ihjäl oss för vi kollade på film när vi var små.

Imorrn går jag till skolan och hoppas jag mår bätter, sen måste jag springa och leta efter min  mentor och säga att min kusin kommer.
tror ni hon får eller inte?

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

ja det är klart att hon kommer få :)

kommer du till skolan idag?

2009-05-28 @ 07:36:01
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0