Allergi-attack

Hej idag sprang jag ju ältasjön runt!!!!! Det var as JOBBIGT!!!!!! Det kändes som man alldrig skulle komma fram till målet. Iallafall gick det okej! Jag är iallafall nöjd ;)
Sen efetr fick jag värsta allergi-attacken jag har nyst 15ggr idag!!!!!!!!!! Och min näsa är svullen och  jag måste snyta mig hela tiden!
Efter ältasjön runt åkte jag pappa och min lillebror till Ica Kvantum och köpte godis till ikväll och massa annat.
Sen har jag legat och kollat på tv hela dagen för jag kan inte vara ute när jag är så himla allergisk :(

Nu ska jag gå ut iallafall, ska försöka................... ;)

 Min godispåse!!!!!!!!!!
 Mitt godis
 Mitt nummer i ältasjön runt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0