Värsta dagen :)

Hej! Idag hade vi skola men kockskolan var inställd. Sen åkte jag och emelie till nacka forum, först var vi i nacka forum och kollade lite, sen på HM så skulle jag och emelie gå upp för rulltrappan, då ser jag två män vid 40års åldern, dom tar mascaror och stoppar in dom i fickan! Så springer emelie efter och kollar vad dom gör men inte jag. Sen så säger vi till personalen som jobbar där och dom hämtade väktarna sen så går dom och letar, men hittar inte dom. Sen ringde dom från hm till min mobil och sa att
- Vi har polisanmält de, och det kan hända att polisen ringer mig eller emelie :)
Hahha lite roligt men ändå läskigt
Sen åkte jag och emelie till sickal och där köpte jag skor väska sen hår band. Asså fatta vilken dagg :) Hahahha.
 Fiiina va :D hahah skoja men jag gillade dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0