Snö= Buuuuu Sommar= Jaaaaaaaaa

Hej! Idag började jag klockan 08.15 :) Vi hade gympa först det var så tråkigt, vi hade typ kickboxning?
Sen hade vi massor av andra lektioner, till lunch blev det makaroner med kyckling, helt OK men inte så gott.
Sen idag fick vi sluta tidigare, för vi skulle haft "Elevens tid" Men det var så fååå lärare så vi hade bara " Mentors tid" Sen fick vi sluta halv två :) Yeah.
När jag kom hem så åt jag lite mellis och sitter nu framför datorn och skriver i bloggen, ska snart plugga,plugga,plugga,plugga ); Matte prov på fredag, redovisning på fredag, m.m
 Det här gillar jag inte
Buuuu att det började snöa igen...
Men det hät gillar jag och längtar som ........
 Sommar.. ååå vad jag längtar att få bara sola bada var med kompisar åka utomlands.....
Men jag kommer att få en liten somm checka in this?

Här ska vi med fotbollslaget om två veckor snart eller var det tre men aja.....
Ha det skojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0