Plugg med Emelie :D

Hej!

Skol dagen var helt OK, jag har börjat virka en mössa ocn nästa gång ska jag ta med mig den hem :)
Sen efter skolan var jag med emelie vi plggade tills matte provet imorrn. De gick bra så hoppas det fastnar i skallen, hahahaha. Och så måste jag skirva stödord till mitt djur som jag ska berätta för klassen (späckhuggare)
Och så kollade vi lite på hsm 3 bara halva filmen. Sen gick jag hem med min granne michaela :)
Sen när jag kom hem åt jag middag och pannkakor till efterätt..
Nu sitter jag frmaför datorn och skirver lite plus bloggar... Sen så vetja inte vad jag ska göra, hehehe får väll hitta på något? Jo just jag ska plugga  ); Men ha det bra kram från mig :D

 Jag och emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0