Om igårdagen :)

Hej! igår han jag inte skirva för vi kom jätte sent hem. Men iallafall så spelade jag match igår mot Älvsjö, vi vann mot dom med 3-1, vi spelade as bra! Älvslö var värsta fjortis-laget (hahahhaha)
Sen så skulle mamma och edin och edina till sickla för att handla presenter till mig för jag fyller å imorrn :D
Men jag ville följa me så jag följde med och köpte en bikini till mig! Den var jätte söööt.. Så här ser den ut, den är blå-vit randig, men man ser inte så mycket på bilden, nu ska jag bara säga er att om 14 dagar åker vi dit (längtar)
Men iallafall sen så åkte vill kusinerna för deras mamma fyllde år, så vi åt massor av bakelser och middag, förstås..
Sen på kvällen började ju "Robinsson" Klockan 20-21.30, den var jätte bra, men dom fick bp i värsta träsket först, hehehe, sen så nästa vecka så de laget som vinner en övning får flytta till ett finare ställe... Och så är det final i Wild kids nästa vecka..
När jag kom hem så sitckade jag lite   på min mössa, sen blev jag trött......

Godmorgon på er alla jag vaknade nyss, nu så kollar jag ut den är värkligen vår  Det ser svart ut men det är super fiint ute, men jag har massor att göra idag så puss på er

Kommentarer
Postat av: emilia

fin bikini

2009-03-22 @ 19:05:12
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0