Ny klänning/ High School Musicale/ Gäster.

Hej jag kom nyss hem från shoppingrundan. Jag var i nacka forum! Först så åkte jag och min lillasyster Edina dit, vi gick runt och kollade, sen gick jag in på gina tricot, och hittade denna underbara klänning till spanien  Den var jätte fiin på mig :) Så den tar jag med till spanien.
Sen så åt vi på Mc donalds. Sen gick vi in i jamjam, jag köpte en klubba, sen så köpte jag en marsipan höna, frö den ska vi ha på vår mousse-tårta   Här är marsipan-hönan, sööt va? Skoja.
 Mousse tårtan, marsipan hönan kostade 15kr.
Sen så gick vi runt, sen köpte jag och min syrra en varsing shothie "stavning" en coco sunshine, det var as good.
Sen kollade vi på hsm i svergie som sjöng och dansade i nacka forum :O Några var bra men inte alla. Efter kom pappa och hämtade oss, för vi skulle hämta vår farmor, och på vägen hade någon krockat så den var helikptrar och ambulanser, brandbil och polisbil. Men nu måste jag kila för jag ska fixa lite hemma vi får ju kussinerna hit, Ha det bra puss, Aj just men ska ju inte kolla på tv klockan halv nio, men robinsson är ju då ;( Men vi gör ju det här för världens skull och klimatet. Puss :D

Kommentarer
Postat av: sandra

va gott med mousse tårta ^^

2009-03-29 @ 00:07:18
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: sandra

haha inte?

jag måste baka en sån. har funderat på det ett tag nu hehe

2009-03-29 @ 16:18:11
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0