Min roliga dag.

Hej!

Idag började jag klcokan tio, som tur var. Sen gick jag till sklan med min kompis Erica <33333
Sen så hade vi massor av lektioner blablablabal, aa ni fattar någ. Till lunch blev det potatisbullar inte så farligt men inte direkt super duper gott. Sen hade vi gympa men jag hade tappat bort nyckeln så det blev ingen gympa gör mig, smart?
Sen efter gympa lektionen så gick jag upp till expetitonen "stavning" och frågade om sett en nyckel och som sur var så hade dom hittat min nyckel yes.
När jag kom hem så hade mamma bakat pita-bröd och morotskaka, det var faktiskt gott.
Nu sitter jag framför datorn, sen ska jag väll plugga lite sen ska jag på teoripass.
Ha det bra lingon skoj, skoja bara eheheh

 Här är jag med min kanin :D

Här kommer min mellis jag åt........
 Mmm det var gott.


 Här är mina kompisar, eheheh linda och erica, vad fina dom var :D (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0