Min dag plus pizza (mums)

Hej!

Dagen var jätte bra, först på morgonen så fixade pappa sladdarna till internet, sen så fixade vi Edins rum jätte fint :D
Sen så hade jag match mot tyrsö, jag tyckte vi spelade jätte bra, jag spelade back, och gick hyffsat :D hahaha
Sen när jag kom hem så duschade jag sen så kollade jag på "Fullt Hus" Sen på "TheHills" Sen så tände jag lite ljus hemma och så åt vi nybakade pizzor (mums)
 Mammas och pappas pizza, som dom gillar :S hehehe
 Dom pizzorna vi åt dom var jätte goda :D
 Jag tyckte det var bra att hon vann, inte någon måns eller agnes, alla dom låtar varendaste gång som kommer med är typ likadana som "Hero" nanana
Och sen om måns hade gått vidare så hade det blivit "Hope and Glori" alal
Alla låter likadana fast inte hon som gick vidare, därför vann hon tror jag :S
Iallafall ha det skojs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0