Kockskola= Misslyckad. Men hemmas bakning= Toppen

Hej!

Idag började jag klockan 09.15, när jag kom till skolan hade vi SO, tråkigt.........
Sen hade vi svenska, vi ska göra typ ett projekt "stavning" Om "Huset" Man ska skriva och rita?.....
Sen hade vi lunch det blev fisk ):, men jag åt inte det... Jag tog fil :D
Sen hade vi engelska, sen så hade vi NO, men jag glömde min stödordslapp hemma så jag kunde inte redovisa mitt djur=späckhuggare. Så vi fick som kvarsittning, av vår lärare=Mats Strandht ).
Sen hade vi kockskola och skulle gör spaghetti med köttfärssås, det blev misslyckat igen med Celine :D hahahha.
När jag kom hem ville jag baka någon kaka så jag bakade sockerkaka   Nej det är är bara locket på så här ser den utt....   Mmmmmm vad gott...........
Nu så ska jag åta middag kyckling med potatis och bagetter :D
Ha det bra...

'ÅÅ just jag läser ju min nya bok jag lånade den heter "Hur Kär Får Man Bli"   Här är den :D
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0