Kockskola :D

Hej! Dagen var OK, vi hade inget speciellt, förutom att på NO lektionen så pratade killarna så mycket så vi fick sluta fast vi hade lektion i bara 5min, hahaha, fast det var Pontus fel, hehehe....
På kockskolan gjorde vi frallor=bröd...   Dom blev faktiskt bra/goda..
Sen när jag kom hem hade mamma bakat bullar  mmmMMMMmm det var gott.
Nu så ska jag väll plugga lite till NO provet fast det är nästa vecka :D
Sen ska jag äta middag och?????? hmm vet inte men nu ska jag iallafall kolla på bilder när vi var små hahaha kul här kommer några...
 Det här var min lillebror :D Han hade svart hår där men nu har han bru nt :FD
 Här är han igen hahahah
 Här är jag haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0