Jag 14 år :)

Hej! idag fyller jag 14 år, jag väcktes av mamma pappa och mina syskon när dom kom in i mitt rum och sjöng " Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva ut i 100'ade år....................
Hahahahha och idag börjar jag också klockan 13.20, jag kommer vara hemma länge :D
Sen ska vi bowla med klassen, sen när jag kommer hem ska vi hela familjen åka till någon restaurang det heter "Mongoliska restaurang"
 Leggings! Dom ser svarta ut men dom är svarta med blått glitter :D

 En turkos shal  "stavning"

 Ett nytt sims spel fast jag inte önskade mig det, av min syrra , hahaha

 Ett långt svart linne :D

 Och ett linne dom två ska jag ha ihop idag D_

 och sist men inte minst en vit thisirt "stavning"
Sen får man sen om det komer fler ikväll, jag har ju fått så mycekt kläder innan, och spanien resan :D
Ha de bra, skriver mer tror jag, det ända dåliga var att det började SNÖA ;(

Kommentarer
Postat av: mickan

Grattis grattis ja mo hon leva ja mo hon leva ut i 100 år jag visst ska hon leva ja visst ska hon leva hipp hipp hura

2009-03-23 @ 08:39:23
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

grattis sötnoos! :D <3333

2009-03-23 @ 19:30:48
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS issa! :D <3

Kan du kolla vart den där t-shirten med tjejn på kommer ifrån? Den va superfin :D Pusss o kraaam :)

2009-03-23 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0