Igårdagen :D

Hej!

Igår hade vi jätte kul, vi åt en god middag, det blev pasta med musslor,räkor,bläckfisk, det var faktiskt jätte gott, fast det var ju mest småbarn här så dom fick pasta med köttfärssås.
Och så tog jag lite bilder på oss..
Sen när vi skulle kolla på melodifestivalen så hade vi alla bestämt att vi skulle lägg pengar på vem som vinner alla skulle säga en person dom tror vinner, den som vinner får 100kr från dom och 100kr från oss alltså den som vinner får 200kr..
Och jag gissade på att hon som sjöng som opera skulle vinna,,, OCH HON VANN SÅ JAG VANN SJÄLV 200KR (YES)
Nu har jag 1000kr i plånboken som jag tar med till spanien...
Till efterätt fick vi tårta, mmmmm. Sen så åt vi godis, skruvar (chips) popcorn.. :D mums.
Jag tyckte det var bra att hon vann, jag vet inte vad honheter men hon kan komma långt i eurovision "stavning"
Här kommer lite bilder från igår kväll..
Första bilden på mig och lilla Alina som är två år.
 Coola Alina :D hahahah
 Här är hon igen, när man sa till henne att lee så gjorde hon så :D
 Här är dom alla nästan fast det fattas en kille deras lillebror Albin, hon till höger blev typ inte bra på bild hehehe
 HAHAHAHAAH :d
 Jag och min lillasyster
 Här är vinnaren, lalalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0