Hyra film

Hej dagen i skolan var bra! Vi hade bara en lektion och det var gympa :D Sen åkte vi till bowlinghallen.
Det var kuul där fast jag ramlade en gång och typ missade många gånger, men jag fick något med 100 poäng :D
När jag kom hem så sa mamma och pappa att vi inte skulle på restaurang för dom ville laga middag till mig!
Friterad kyckling och räkor och wook, så jag tyckte själv att det blir bra.
Sen ville mamma hyra film till ikväll för det kommer alldrig något bra på TV, Så vi åkte till statoil och hyrde en bra film som heter "Gracies" Värkar bra en fotbollsfilm, fast inte bara det.
Sens ak vi äta friterade bananer och godis och ostbågar (mums)
Nu ska jag äta ses imorrn :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0