Hmm vad ska vi ha?

Nu håller vi på undra vad vi ska ha till "Let's Dance" ?
Jag ska iallafall gå nu till konsum,och kolla kanske blir det lite godis eller popcorn eller nötter eller choklad, hahahah många man måste välja på?
Men jag gick till konsum, där träffade jag sofia och emelie :)
Jag köpte iallafall chocklad popcorn och nötter sen har mamma köpt lakrits...
 

Till sofia och emelie: Hahahaha bra att ni sprang, för tänk om dom hade frågat, hahaha :) ;)

Nu ska jag snart se let's dance fast jag inte tycker att den är så bra..

 Jag hade tänkt mig dom här solglasögonen, hahahaha
 Jag igen ful vaaaa heheh
 HMM Undra vad jag vill ha ikväll?
 HAHAAH Han en bra kramiz dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0