Hahaha igen ett inlägg

Kolla lite ner så ser ni vad jag skrev om dagen! Hahaha skriver typ hela tiden..?
Nu så lyssnar jag på "Miss Independit" Jätte bra låt, thats way i love her, miss independit,............ Lyssna på den :D
Nu så sitter jag och äter en choklad boll och dom här   Dom var faktiskt jätte goda (mums) Fast inte jätte, imorrn ska jag och mamma laga middag plus efterätt, till middag blir det kött (grillat) eller stekt, sen till bakad potatis, till efterätt blir det pannacotta :D det är jätte gott Det är jätte gott sist jag gjorde med min kusin var det jä´tte gott :D
Förra gången var det pappa och edina som gjorde, det var gott... den som vinner, vinner pengar... Ska ge mat till bella nu pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0