Fredagen den 13, ahhhhh hjälp

Hej!

Kan inte tänka mig att det är fredagen den 13, usch,, fast som tur var har jag inte haft otur, SKÖNNT.
Skoldagen var trååkig, och vi hade matte prov, det gick dåligt med endå hyfsat bra fast jag hoppas ju att jag blir godkänd iallafall.
Och ikväll äre ju let's dance, så vi får väll se vem som åker hem idag, goodbay.
Så ska man väll ha lite gotti-gott framför tv'en.
Imorrn börjar ju vår mat tävling, det är mellan mig och mamma och min lillasyster och min pappa, fast imorrn är det pappa och edina, sen nästa vecka blir det jag och mamma, imorrn ska vi äta? Dom sa det igår så vi ska äta lite räkor, musslor, hummer,kräftor, ris, men efteräten blir överraskning? hmmm, aja ses ikväll kanske skriver pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0