Faktiskt en bra dag :)

Hej!
Jag vaknade imorse 07.17, jag var tvungen för jag skulle göra franska provet klockan kvart i nio (;
Det gick bra, menmen, jag fick iallafall´VG :) Glad för det :D Men det kan hända att det blir MVG, för hon han inte rätta allt.
Sen har vi haft matte bild och medmera.
När jag kom hem åt jag mellis, för sen skulle jag på fotbollsträning, det var kul, för vi körde en lek där att man måste skjuta bollen inannför den vita linjen vid mål, men jag van inte det var mathilda :D
Sen hade dom sagt att vi skulle köra intervaller men som tur var gjorde vi inte det, Denise alltså Bobbos syrra sa att vi skulle stretcha "stavning"
När jag kom hem hade mamma gjort paj till middag! Det var faktiskt gott :D
Sen gick jag och duschade, så nu sitter jag här.
På fredag ska vi ha en mat tävling det ska vara två i varje lag sen den som lagar godast mat kommer på 1500kr, jag och min mamma är i samma lag och edina och pappa, nu på fredag är det edina och pappa som börjar, Hmmm undrar vem som kommer vinna..........

 Kanske blir vår efterrätt så här...........?
Ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0