Min kanin

Hej bloggen (igen!
Som ni vet så åker jag ju utomlands i sommar till kroatien och bosnien, vi ska vara där i fem veckor tror jag. Och då blir det inte så mycket bloggning, men ni får inte GLÖMMA bort min blogg, jag kommer väll skirva kanske någon gång.

Nu som ni vet är det ett stort PROBLEM jag vet inte vem som kan passa min kanin. Jag håller på att fråga massor av kompisar jag känner.
Och jag hoppas någon här i världen som kan det, för annars måste jag sälja min kanin till någon annan och jag vill inte det för den har vart sjuk och jag har nu gjort så den blev frisk. Sen mina andra kanier dog den första dog av lunginflamation och den andra dog av solsting och den tredje hade något magproblem, åå det var jobbigt och jag vill behålla min sista kanin tills den dör.
 Bella Du betyder Mest i världen plus min kompisar och min familj



Ni måste fatta att han betyder mest i livet för mig.

Ditt och mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: elin

Hejj nu är det frågestund på min blogg, fråga på!

Där skriver jag också om min vardag.

Harre bra!

Kram, elin

2009-06-22 @ 20:20:15
URL: http://eelinosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0