Inann träning

Inann träningen var var jag och edina och michaela och badade.

Haha det var iskallt. Men sen blev det varmt.


Vår sumpade hjärta, vi hade våra armar åt fel håll.


Här försöker jag att hoppa i.

Andra bilder:

Mina coola brillor.



Min coola lillebror.


Mamma lånade en bok till mig.

Förlot att det inte blev någon outfit men jag hade en klänning från GinaTricot.
Jag var nyss på träningen det gick faktiskt bra.

Tack till anonym som tyckte att min blogg var jätte bra.
Jag skulle gärna vela veta din blogg så jag kan gå in på den. <333

Ps: Ni fick iallafall lite bilder


Kommentarer
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

haha jag vet vi är så oseriösa!

och vattnet var skönt!

2009-06-22 @ 20:12:22
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0