Hej!

Asså förlot för dålig uppdatering men igår orkade jag inte skriva i tre timmar stog jag och vendela och klickade hur många personer gick ut och in.
Vi hade iallafall as kuul. Jag och vendela emelie linny elin och sofia stannde kvar där till åtta sen började vi dra oss hemmåt jag kom hem vid nio.

Denna dag var BORING!!!!!!!!
Inget kuul hände.

Nu ska jag städa mitt rum ni får en bild lite senare hur resultatet blev hahahah.
Asså jag lägger typ alldrig in bilder men jag lovar att göra det ikväll.

Eller jag kan ge er en bild nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Juste, ni klickade ju. Va dt kul ? (: Jobbigt dt där med att städa, så tråkigt ... Man borde ha ett självstädande rum lr nåt, dt skulle vara väldigt praktiskt ;P . Fast ioförsig så är dt ju mamma som städar hemma men , men XD

2009-06-05 @ 15:31:18
URL: http://ssweetchil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0