Bosnien och kroatien

ASSÅ! Jag kan inte fatta att jag åker snart till Bosnien och Kroatien, det ska bli så kul men jag kommer vara lite orolig för min kanin, men jag hoppas att den klara sig i sommar.
Det ska bli så sköönt att komma bort i 5 - 6 veckor, jag ska bara sola och bada. Men det om kommer atta vara värst är ju bilningen asså vi ska bila dit och det kommer ta tre dagar, usch jag kommer bli illamående.
Där ska jag träffa mina kusiner, sen ska kanske min mormor komma till kroatien som vi ska vara i två veckor, sen kanske mammas bror. Hos mina kusienr i mostar där växer det kiwi vindruvor granatäpplen och massa fler.


Här kommer jag att gå, på denna bro.


Här kommer jag att ochså vara.

Hit ska vi i kroatien.


Här var vi förra året, pappsa kusin jobbar här hotellet heter solaris


Här brukade vi bada, åå jag saknar platesen.'


Det var så coolt där. Jag har denna bild på min mobil fast jag tog den själv, men min mobil är borta nu D:

Iallafall i år ska jag till Vodice i kroatien.

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

gud vad fint! :D

svar: ja! jag kan prata med mamma och pappa om det idag :D

2009-06-14 @ 12:33:07
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: tack :)

är du från Kroatien?

Ja sam polovine Hrvatski ;)

Men kan inte så mycket kroatiska :P

Jag ska också till kroatien i sommar, ska bli så skönt att komma här ifrån :D



Tack, du har också en fin blogg :)

2009-06-14 @ 14:23:10
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0