Hos min faster

Hej!
 
Nu so ar jag hos min faster. Forlot men knapparna  ar konstiga.
Jag har det bra har och vi har det skoj, Om tvo eller en vecka ska vi till kroatien. Men vi har ju lagenhet har so vi ar med barnen har ute och spelar fotbollsmatcher.
Vad gor ni?
Det ar so himla varmt har.
Snart ska vi till mostar en stad i bosnien och dar brukar det vara 40grader varmt och det vaxer massa med frukt. Vi kopte varldens stortsa vattenmelon och den kostade bara 35kr.
Men ni for ja det so bra so ses vi.
Puss

Kommentera <3
www,izabellee.blogg.se

Sorry for inga bilder




saknar denna lilla figur :) hahaha skoja men vi ses puss

Kommentarer
Postat av: ee

hej

hur mår du???

2009-07-10 @ 15:56:00
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0