Torsdag, en stor städ dag :(

Hejsan hoppsan! Idag vaknade jag klockan kvart över åtta. Sen åt jag frukost och kollade på tv. Därpå städade jag edin och edina, Edins rum för jag ska få det rummet, jag ska ha vita väggar, nytt golv, fondvägg, och masso av annat jag har sagt till mamma att jag ska möblera om rummet själv fast hon och pappa ska göra allt annat. Innan det ringde mina grannar och frågade om vi kunde vara med varnadra jag sa sen, mend et blev inget för jag hade mensvärk:(
Men sen åt vi kycklinghamburgare! mums! Nu snöar det:)
Nu vet jag inte vad jag ska göra men jags ka duscha iallafall.
¨Men vi ses imorrn. Tjabba tjena hallå tjabba tjena hallå!!!!!!!!! Skoja, men vi ses


Kommentarer
Postat av: emilia

fin blogg

iza krya på dig



kram emilia grannen





2009-01-08 @ 20:26:35
Postat av: emilia grannen

hej

fin blogg



kolla gärna min blogg www.saning.blogg.se

2009-01-09 @ 16:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0