Tordag en helt vanlig dag :)

Tja alla bloggare idag var jag i skolan som vanligt förutom att jag började klockan nio :=)
Sen har vi jobbat och med mera, sen så skule vi börja på slöjd för första gången i sjuan, för förra terminen alltså 2008 så hade vi musik. Men nu är jag hemma och har precis ätit mellis och nu sitter jag framför datorn, vet inte om jag ska laga  middag elle baka?????? Men iallafall så börjar top model snart klockan fyra alltså :) men ha en fortsatt trevlid dag :)



Ni måste lyssna på dom hära låtarna även om ni aksnke inte har hört dom eller, tycker säker att dom suger!

1. take my body to the dancefloor.

2.withney houston, ni måste lyssna hennes låtar hon har världens grymaste röst :) lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0