Tisdag, Min cup:)

Hej alla bloggare! Idag på morgonen så vaknade jag klockan kvart över åtta. Sen åt jag frukost. Efter ringde min granne och frågade om jag ville åka skriskor, men jag har vart lite kraslig så jag tackade nej! Men en annan gång ska vi göra det.
Sen så ringde mina tränare,senare på dagen om jag skulle vara med på st-cupen? Och jag kände mig bättre så jag åkte dit. Men jag mådde lite illa, men jag klarade mig. Vi kom två på cupen och fick en rätt så stor pokal :)
Snart ska jag spela monopol med mina syskon, sen kanske jag gör frans-manikyr! Fast jag redan gjort det tänker jag fylla på hehehehe!
När mamma kommer hem så ska vi öta choklad :) haha.
Pappa bygger vårt rum som ska bli mammas och pappas. Och så har han en byggar-gubbe som hjälper till. Längtar tills vi får snart våra rum, jag ska få min lillebrors rum. Jag vill ha en hängstol där, ska kanske få det.
Ett plus: FÖR ATT DET SNÖAR ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!! :)

Men iallafall ha fortsatt trevlig dag. Kram Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0