Söndag Morgon

HEJ!!!!!!!!!! Alla bloggare jag har nyss vaknat, och ätit frukost. Ska snart bädda sängen och fixa lite hemma. Vi är klara nu med fönstret så idag ska pappa måla och byggar killen ska spakla :S
Så min lillasysters rum och min lillebrors rum blir klart kanske idag, och så ska dom fixa rummet imorrn, sätta dit alla grejor vi köpt ¨på ikea. Sen ska pappa börja med mitt rum dom här färgena ska jag ha i mitt rum:
Brun
Turkos
Vitt
Kanske svart.
Sen ska jag ha en soffa, säng, dator, kamera, kanske ne tv, vi får se och massor av annat. Jag har ju en garderob där ska jag ha allt mitt smink och nagelack. Men ha bra morgon. Så ses vi sen,. Komentera gärna.

 Jag och min syrra fast vi gjorde om bilden ( Grannen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0