Söndag lalalalla

Hej alla bloggare, idag m vaknade jag klockan kvart i åtta, sen så åt jag frukost. Efter så började jag riva en tapet i mitt rum, sen kom mamma och pappa hem från edinas cup, me inte edina, då rev vi tillsammans. Sen så åt jag lunch, sen kollade jag på "Shes the man" Den var jätte bra. Sen så kom edina och pappa hem dom förlorade på straffar (synd)
Sen så har jag vart ute med min lillebror, vi spelade fotboll sen kom (Zelda) En hund! Vi lekte lite emd den. Imorrn är mitt rum klart längtar, sen så  på veckan ska vi åka till ikea och handla möbler :D
Snart kommer mamma hem från sickla hon skulle köpa något ffrån jysk, sen ska vi baka maränger (mums)
Sen vet jag inte ha det bra (njut av livet som är kvar :D)

 I beliv i can fly :D

 Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0