Se upp i backen annarsl i nacken, Jag är hemma D

Hej! alla bloggisar :D  Imorse vaknade jag klockan tjugo i sex D: (Tidigt)
Sen så åkte jag till skolan då tog vi en stor buss till (Kungsberget)
Vi kollde på film på vägen (D)
När vi var framme ville man fort i backen och åka, det var as kul, Vi tog kort på oss och massor, Till lunch åt jag hamburgare och pommesfrits :D
Sen ¨åkte vi, sen köpte jag godis till hemresan :D  När vi åkte hem så kollade vi igen på film :D
När jag kom hem så åt jag en underbar middag (D)
Sen så gick jag in i mitt rum och laddade ner låtar till Edina (syrra)
Jag har massor av super duper bra låtar som är dom nyaste.
Ska snart kolla på lets dance :D Hejar på laila :D
Jag kan inte ta kort på mitt rum eftersom det är för lånt i från, (är i min syrras rum :D
Men ha en bra kväll kramiz från mig :D

 Min godispåse :D

 Hmmm gissa vem................. Usch :D


 Jag och min kompis i backen fadst man ser den inte eftersom jag tog kort från mobilen till webbkameran :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0