Onsdag :)

Hej igen!
 Idag vaknade jag klockan halv åtta, sen gick jag och kollade på tv. Sen så lagade jag frukost. Sen så gick jag ut till bella. Efter några minuter ropade grannarna på oss! Dom frågade om vi kunde vara med varnadra. Men tyvär kunde vi inte eftersom jobbar gubben är här och vi får inte lämna huset själv till han. Sen så visade mamma mitt lag på st-cupen den var med på expressen :)
Nu håller jag på att äta en avokado :) mums! Fast den här var inte lika god om dom brukar vara, jag tor jag äter en ekologisk avokado.
 Nu så ska jag snart duscha och bara koppla av. Snart börjar  men inte idag iallafall utan på fredag ( Letsc dance)?
 Och så ska jag ge mat till bella. :)
 Men ha en fortsatt trevlig kväll. Vi håller fortfarande på meed rummen. heehhehe.

 Har lite bilder på kroatien. Men jag åker snart till spanien med fotbollslaget och får fler bilder då,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0