Nacka Forum :D

Hej idag åkte jag till nacka forum, vi skulle ha åkt till ikea för vi skulle handla skrivbord,säng, fondvägg till mig elelr tapet. Men det gjorde vi inte efetersom vi ska vänta tills mitt rum blir klart :D Dom har börjat fixa det nu, (fint)
Men iallafall så bestämde vi att vi skulle åka till nacka forum. Min lillebror ville in till jamjam för att köpa godis. Sen så gick vi in till gina tricot där var det ju värsta rean, jag köpte en jätte fin kofta för
49 kr sen så köpte jag en tröja, fast det var mamma som betalade :D
Sen så åkte vi till willys  för min lillasyster har cup idag och vi köpte en present till lotteriet där. Jag och min lillebror vann :D Jag vann en jazz kiva :S och lillebrosan vann kortspel :D
Och så kollade vi på en match sen så, elelr dom vann ju. Men sen så åkte vi hem, jags ka hjälpa ,mamma med pizzan, meen nu sitter jag framför ........... du vet säkert :D
Men kolla på körslaget idag jag hejar på................. hmmm vet inte :S
men ha de skoj kram jag

  OJ!!!!!!!! Just det jag glöme säga att jag köpte en film den heter  "Shes the man" Den handlar om en tjej som gillar jätte mycket fotboll, men så lägger hennes fotbollslag ner, så då vill hon börja spela med killarna så hon klär ut sig till en kille, men då blir ju hon såklart kär i en kille där.... Den värkar jätte bra ska kolla på den, och king kong kommer ikväll fast den är till klockan ett på natten men ska försöka se den. :D


 Min fina kofta (älskar den)

 Den här tröjan är turkos men det syns inte :D

 Sist men inte minst båda två kostade 49 kr :D

HA DET BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0