Min dag!!!!

Hej igen! efter frukosten så kollade jag på tv sen så har jag  vart ute med min kanin. Och så är min farmor här för hon fyller år så vi ska fira henne idag med tårta och massor av annat kanske kommer bilder.
Nu så har jag precis anmält mig till skidresan med skolan :) DET SKA BLI FUN!!!!!!!!
Snart ska jag ge mat till min underbaraste kanin (bella) Jag ska försöka få bilder på hon/han det är en  kille men jag trodde det far en tjej när hon var lite bebis, heheh.
Men iallafall snart åker jag till
SPANIEN!!!!!!!!!! LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKET :) Ha en fortsatt trevlig kväll pusssssssss

 Bläääääääääääääääää :) sk0ja

Kommentarer
Postat av: emilia

vi ska åka till spanien på sommarlovet

fin blogg



kolla gärna min blogg www.saning.blogg.se

2009-01-18 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0