Lördag :)

Hej imorrse så, när jag vaknade kollade jag på tv sen åt jag frukost. Sen så kom byggar-gubben igen!

Efter så åkte jag mamma och edina och edin till ikea för vi skulle handla nya saker till rummen fast dom inte ännu är klara förutom att mammas och pappas rum är snart klar, för pappa ska bara sätta golv nu, så imorrn ska mamma designa rummet :)
 Men iallafall jag köpte inte jätte mycket utan en turkos lampa fär i mitt rum ska jag ha brun,turkos, och vitt i mitt rum. Sen massor av ljus och blommor.
Sen när vi kom hem så åt vi lite så nu kollar jag på beuty and geek.
Ska snart äta middag sen ska vi basta och kolla på körslaget :S
Men vi ses imorrn ha en toppen dag se ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0